fredag 29 januari 2010

29 januari

Idag skulle vara dagen när jag temporärt tjänade in mitt underskott - så blev det inte. Jag överskred budgeten genom att äta utelunch och sedan var det kört att tjäna in underskottet. Min kollega Johan arbetade sin sista dag och det var därför allmänt påbud att gå ut och äta med honom. Det blev en slipslunch på Flemmings. Flottig skomakargryta med varierande smakupplevelser.

Efter arbetsdagen så har jag handcyklat mig igenom en timme och därefter sprungit med Forrest Gumpknäskydd i två kilometer. Det var bökigt men underbart.

Kvällen har spenderats framför På spåret och jag är nöjd med det. Det är fredag och skulle jag få för mig att gå ut och ta en öl så skulle jag bli tvungen att ytterligare skuldsätta mig och det vill jag inte. Det blir hårt nog i helgen.

Nog pratat, nu kör vi en summering.

Frukost: Grötpåse, lättsockrad lingonsylt och en kopp kaffe (450 kalorier, 6,4155 kronor).
Lunch: Utelunch på Flemmings - Skomakarlåda med salladsbuffé (ca 750 kalorier, 80 kronor)
Middag: Jag hoppade middagen av kostnadsskäl.
Kvällsmat: Gröt, lättsockrad lingonsylt och ett ägg (410,25 kalorier, 5,255 kronor)


Total kostnad dag 15:
91,6705



Vikt: 86,3 kg. Vikten ligger någorlunda stabilt och det är bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar